Drumband

Bij de slagwerkgroep van Ons Genoegen is musiceren Entertainen voor jong en oud!

De slagwerkgroep van Muziekvereniging Ons Genoegen bestaat uit een groot aantal  enthousiaste leden onder leiding van instructeur Jesse Poot. Het aantal jeugdleden is aanzienlijk, wat voor een bloeiende en uitdagende drumband zorgt. De groep houdt zich bezig met diverse optredens, zowel op straat als op festivals en (uitwisselings)concerten.

De slagwerkgroep streeft ernaar bij ieder concert een leuk programma neer te zetten,wat niet alleen leuk is om naar te luisteren, maar ook om naar te kijken. Het marsen op straat is slechts onderdeel van hetgeen wat de
slagwerkgroep allemaal doet.

Ouderenreis

De programma’s bestaan uit een verscheidenheid van muziekstukken. Waarbij  gebruik wordt gemaakt van diverse instrumenten, zoals bongo’s, tempo blocks,  pauken, een drumstel, een triotrom etc. De drumband maakt van ieder optreden een muziekaal spektakel. Doordat de leden afwisselen van instrumenten, groeit  de techniek en blijven er uitdagingen ontstaan. De groei en ontwikkeling van de jeugd staat hoog in het vaandel bij de drumband van Ons Genoegen. Door de afwisseling en diversiteit van de optredens, wordt dit op een leuke en speelse manier aangepakt.

Repetitie

Iedere woensdag wordt er gerepeteerd van 19:30 uur tot 21:00 uur in het Sport- en Cultuurcentrum ‘De Merel’
gelegen aan de Willem de Waalstraat in Rockanje.

Interesse ?

U/je kunt altijd langskomen bij een repetitie om eens kennis te maken.
Voor informatie kunt u ook contact opnemen met Leo Stolk 06-28440970 of email: leostolk60@gmail.com